Sms سركاري
------------
**************
.
------ --------------
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

Sms سركاري

دوستان اس ام اس هاي سركاري رو تو اين تاپيك قرار ميدم
اميدوارم خوشتون بياد
icon_evil

"love is your face"

میدونی یعنی چی؟

یعنی جمالتو عشق است
------------------------
سوراخه جورابتیم کوک بزن فنا شیم

چروک لباستیم اتو بزن هلاک شیم
----------------------------
عسلم گلم نازم عمرم جونم قشنگم نفسم عشقم قربونت بشم دورت بگردم . اينا رو تمرين ميکني منو ديدي بهم بگي
----------------------------------------
سردره يه مطب جراحی پلاستیك نوشته بود : لولو تحویل میگیریم هلو تحویل میدهیم! مي خواي يه سر بزن شايد درست گفته باشه !
--------------------------------------
بسمه تعالي، غرض مزاحمت بود، كه بحمدالله حاصل شد از اونجا که نسل دایناسور 2میلیون سال پیش منقرض شده پس نتیجه می گیریم : دنیا دیگه مثل تو نداره ........نه داره نه می تونه بیاره
-----------------------------------------
ميدوني فرق تو با خر چيه ؟ ناراحت نشو ، شوخي كردم هيچ فرقي با هم ندارين!
--------------------------------------
اين اس ام اس روبراي 5 نفر بفرست ، جدي ميگم حاجت مي گيري ، من خودم اول قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم ، بابام بهم عيدي داد يه توپه قلقلي داد
-------------------------------------
لاستیک دلم رو با میخ نگاهت پنچر نکن
-------------------------------
سلام من الان بيمارستانم بدجوری تصادف کردم دکتر ميگفت شونم خيلی بد شکسته و دیگه هم خوب نمیشه البته تو خودتو ناراحت نکن عزیزکم فردا حتماً ميرم جاش يه بورٍس ميخرم الهي تو خورشيد بشي و من زمين كه سالي1بارمن دور تو بگردم و سالي 365بارتو دور من بگردي
-----------------------------------------------
اخبار اعلام كرده: تا آخر اين ماه، تمام خرها رو بر مي‌گردونن قبرس! يه وقت خودتو لوس نكني بدون خداحافظي بری
--------------------------
سلام عذر مي خوام كه بد موقع مزاحم شدم آخه يه سوال مهم داشتم كه نميشد صبر كنم:ايران هر بشكه نفتي كه تو بازار جهاني ميفروشه،بشكه خاليشو پس ميگيره يا نه؟
------------------------------
...
به اشتياق اولين دانه برف، به تحمل آخرين برگ پاييز، به گرماي تن خورشيد و به زيبايي آسمان شب قسم مي خورم که سر کاري!...
-----------------------------
...
اگه يه نفر بهت روزي 1 اس ام اس زد بدون به يادته...اگه روزي 2تا زد بدون دوست داره...اگه 3تا زد عاشقته...اگه 4تا زد ميخوادت....اگه 5تا زد مطمئن باش کرم داره...
----------------------------------------
این اس ام اس تنها برای بیدار کردن شما ارسال شده است و هیچ گونه ارزش دیگری ندارد ... برو حالا میتوانی بری بخوابی شب به خیر قلب فقط قلب فاتی، عشق فقط عشقه لاتی، رنگ فقط شکلاتی، 6 ماه تو حبس بی ملاقاتی؛ فکر نکنی گنده لاتيم، ما فقط خاطر خاتيم!
------------------------------------------------------
می دونی نبات کیلو چنده؟ ها؟ نمی دونی؟ نمی دونی نقل کیلو چنده؟ نه نمی
دونی؟ .......پس راست گفتن از قدیم که گفتن خر چه داند قیمت نقل و نبات
------------------------------------------------------
اي همه وجود من . اي كسي كه پا گذاشتي رو قلب من . اي كسي كه درو بستي به روي من. درو باز كن دستم مونده لاي در
-----------------------------------
این اس ام اس صرفآ برای دویدن شما به طرف موبایل بوده و هیچ ارزش دیگری ندارد
---------------------------------
اگه دیگه از این وضع خسته شدی..........اگه دیگه از خودتم بدت می یاد..............اگه می خوای متحول بشی...........و زندگی دوباره داشته باشی ما بهت کمک می کنیم...........
(
ستاد بازیافت زباله)
-----------------------------------------
هر وقت دلت گرفت........ هر وقت بهترين دوستات در حساس ترين لحظات تنهات گذاشتن.........هر وقت خواستي گريه کني....... فقط به اين فکر کن که انرزي هسته اي حق مسلم ماست ميدوني اين چيه؟
-®-®-®-®->
يه سيخ گوجه كه جيگرش داره اس ام اس ميخونه

-------------------------------------------------------------------
پسرنوح بابدان بنشست حالابيابروخونه زندگيشونگاكن الگانس خريده

------------------------------------------------------
میدونی من الان کجام ؟؟؟
.
.
.
.
حدس بزن ؟؟؟؟


اینجا اس ام اس رو میفرستید و منتظر میشید دوستتون جواب بده ........ احتمالا جواب خواهد داد : خونتون - خونمون - تو حیات و .... بعد شما اس ام اس بعدی رو میفرستید مثلا یکی از این دو تارو :

1.
نه غلط حدس زدی : من الان توي تعميرگاه هستم. مي دوني چرا چون خرابتم
2.
هیچ کدام . من الان زیر کفشتم . پاتو بردار نفس بکشم

------------------------------------------------
__/ΓΠ\__
'-o----o-' >-->¤

نگی به یادم نبودی ! ببین تو فکر تو بودم ماشین زد بهممي دوني سلول هاي مغزت چقدر است؟

...

يكي ,دو تا, سه تا. شايد هم به هزار برسه شايد هم به ميليارد

...

اصلا شايد سلول نداشته باشي چون نمي دوني من الان سر كارت گذاشتم
-------------------------------------------
به طرف ميگن شغلت چيه ؟ ميگه يه اطلاعاتي هيچوقت خودشو لو نميده!
--------------------------------------
در زندگی راه هاي زيادی براي رسيدن به آزادی وجود دارد. فقط بايد بهاي آن را پرداخت، اگه از رسالت بری تا آزادی 500 تومان و از انقلاب 300 تومان ... ( صنف مسافر کش )
-------------------------------------
اگه با تو بودن اشتباهه اگه تو رو خواستن اشتباهه اگه عاشق تو بودن اشتباهه اگه برای تو مردن اشتباهه پس تو قشنگ ترین اشتباه زندگیمی
-------------------------------------
ضووو صووو ثوووو قوووو فوووو غووو عووو هووو خوووو شوووو سوووو یوووو لوووو بوووو لوووو توجه : این اس.ام.اس فقط برای غنچه کردن لبهای شما بود و فاقد هر گونه ارزش دیگریست می خوام بگم که قدر یه دنیا دوست دارم...........چون دنیا یه روزی تموم میشه.......نمی خوام بگم که مثل گلی..........چون گل هم یه روز پژمرده میشه............نمی خوام بگم که سیاهی چشامت مثل شب پر ستاره است..........چون شب هم تموم میشه..........نمی خوام بگم مثل آب پاک و زلالی..........چون آب همیشه پاک نمی مونه............نمی خوام بگم دوست دارم ...........چون که من اصلا دوست ندارم!!!!!!!!!
------------------------------------------
چشمات وقتي زيباست كه مال اشك باشه. اشك وقتي زيباست كه مال عشق باشه. عشق وقتي زيباست كه مال تو باشه. تو وقتي زيبايي كه دستت تو دماغت باشه!!!!!
------------------------


اگه عشق من تو نیستی

.

.

.

.

.

.

خوب حتما یکی دیگست
----------------------
شهادت جان سوز، جان گداز، جان كاه، جان اف كندي، جان فورد، جان تراولتا، جان علي، جان نثار ، جان من، جان هرکي دوست داري سرکاري!............
------------------------
یکی مثل پاستور میکروب رو کشف کرد،ادیسون برق رو اختراع کرد،انیشتین علم رو متحول کرد،اون وقت تو منگل فقط بشین اس ام اس بزن،جوک بگو یا آف بزار آخه سریشروی سنگ نوشتم دوستت دارم همون سنگ بخوره توی سرت که این چیزا حالیت نمیشه.
----------------------
اسمان را ستاره زيبا ميكند

باغچه را گل

عشق را محبت

بيابان را چمن

چشم را اشك

و تو را عمل كردن دماغ زيبا ميكند
----------------------
دوست دارم يه سنگ بردارم و روي اون بنويسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توي سرت تا بفهمي که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه
-------------------------
از راهه دور ميبوسمت من الان جلوی ويترينه طلا فروشی هستم
---------------------
با «عشق» توی قلبم سه تا کوه درست می شه

1-
کوه وفا

2-
کوه صداقت

3-
کوهی که هر وقت گفتی دوستت ندارم از اون بالا پرتت کنم پایین باسلام

.

.

.

غرض مزاحمت بود که حاصل شد
-------------------------
تو را از گُل نه از گِل آفریدند

ز عطر یاس و سنبل آفریدند

نمی دانم تو را با این همه حسن

چرا اینگونه منگل آفریدن
----------------------
در طواف شمع ميگفت اين سخن پروانه اي*****سر پيچ سبقت نگير جانا مگر ديوانه اي
-----------------------
همه به زخم هايشان دستمال مي بندند .
.
.
.
.
.



ولي من به تو دل بسته ام
-------------------
یکی تو راست مي گي يكي پينوكيو .. يكي تو مهربوني يكي خاله خرسه .. يكي موهاي تو قشنگه يكي آن شرلي .. يكي گوشاي تو خوشگله يكي زي زي گولو .... يكي ما دو تا با هم خوبيم يكي تام و جري .. يكي تو سر كار رفتي يكي نفر بعدي كه اينو براش مي فرستي

 




:: موضوعات مرتبط: smsسرکاری , ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
-------------------------------
--------------------------
ن : سجادرشیدی
ت : پنج شنبه 4 فروردين 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی